fbpx
Sprzedaż kursów wstrzymana na kwiecień, zapraszamy do artykułów i na mailing.

Podsumowanie – Virtual Magic Conference

Podsumowanie – Virtual Magic Conference

5
(2)

Pierwsza taka konferencja w Polsce

19.04.2020:

Piotr: hej, robimy Virtual Magic Convention? 🙂 Z jakimś konkretnym, zaawansowanym materiałem?

Michał: tak, już myślę o tym długo

Piotr: pomyśl jakbyś chciał to zrobić i jutro się zdzwonimy?

Michał: okej

17.05.2020

Za nami 8h konferencji, spektakl Kartobiografia i afterparty… wszystko w formie online. Co było na tej konferencji, czy było warto ją zorganizować i kto na niej najbardziej skorzystał?

Czy jest to lepsze, niż konferencja na żywo?

Konferencja on-line to na pewno duża wygoda. Oglądając wykład w domu, o wiele łatwiej jest przyswoić materiał, niż podczas seminarium na żywo. Możesz wygodnie wypić swoją ulubioną kawę, w przerwie swobodnie odpocząć, a na laptopie lub w zeszycie robić notatki.

Dużym minusem jest brak interakcji międzyludzkich. Na spotkaniach iluzjonistów jest to jeden z ważniejszych czynników. Spotkanie się kilkudziesięciu osób, które mają tę samą pasję, jest czymś niezwykłym. Mimo, że z wieloma osobami widzimy się raz na rok, są to bardzo zażyłe przyjaźnie. W konferencji on-line na pewno jest to minus.

Często podczas konferencji na żywo, brakuje czasu, żeby wszystko przyswoić. A pisanie na szybko notatek na kolanie tego nie usprawnia. Przy konferencji organizowanej w świecie wirtualnym, uczestnicy mogą wyciągnąć więcej wiedzy dla siebie. A w przerwach sobie wszystko uporządkować w głowie. 

Czego uczestnicy się dowiedzieli?

Było 3 prelegentów i 8 poruszonych tematów. Michał Skubida opowiadał o pokazach biletowanych. Ja opowiadałem o występach na eventach, weselach i targach. Konrad Modzelewski prowadził wykład o swoich wnioskach przez dekadę występów, a także o przyszłości pokazów po pandemii.

Konferencja była w większości wypełniona wykładami. Między każdym była krótka przerwa i w połowie dnia przerwa obiadowa. Na koniec była sesja Q&A, dzięki której mogliśmy odpowiedzieć na wszystkie pytania, które pojawiły się w trakcie dnia. 

Wiedzy było dużo. Nie była ona stricte techniczna, bo każdy jest na innym poziomie doświadczenia. Poruszała natomiast masę tematów o występach na żywo, co było tematem przewodnim. Uczestnicy konferencji mają już dużo wiedzy o tym jak i gdzie występować. A ponieważ każdy opowiadał o swojej specjalizacji, były to informacje z pierwszej ręki.

Czy planujemy powtórkę?

W najbliższym czasie nie. Magicznych wydarzeń nie ma w Polsce zbyt dużo, a przygotowanie jednego spotkania zajmuję dużo czasu i energii. Z organizacji nie ma też dużych korzyści finansowych, więc robimy to przede wszystkim dla idei wzrostu poziomu iluzji w naszym kraju.

Myślę sobie, że bardzo trudno będzie zorganizować taką konferencję w przyszłości. Obecnie wszyscy są w domu i nie ma możliwości spotkań, jednak jak już one się pojawią, wiele osób będzie chciało się spotkać na żywo. Sam bym wolał, nawet kosztem wszystkich plusów, jakie miała ta konferencja. 

Lepszym rozwiązaniem wydają się nagrane seminaria, które w każdej chwili można kupić, obejrzeć, zapauzować i puścić dalej. Całodniowa konferencja on-line jest wymagająca też dla uczestnika. Spędzenie większej części dnia przed komputerem jest męczące. Dlatego uruchomiliśmy dostęp do części wykładów przez 48 godzin. Pozwala to na spokojne przyswojenie materiału już po konferencji.

Myślę jednak, że w przyszłości może to być dobre uzupełnienie konferencji na żywo. Czyli jest spotkanie w jednym miejscu, a dla tych, którzy nie mogą, odbywa się transmisja on-line. Jeśli ktoś z Was będzie organizował jakieś spotkanie dla iluzjonistów i chciałby pomocy w tym temacie, niech do nas napisze. Z chęcią pomożemy.

Czy warto było to zorganizować?

Zdecydowanie tak! 

Przekazaliśmy dużo wiedzy i po raz pierwszy zorganizowana została tak nietypowa konferencja o iluzji. Kosztowało nas to sporo wysiłku i zaangażowania, bo po raz pierwszy coś takiego organizowaliśmy. Cieszymy się, że tyle osób się zapisało i że jakość iluzji będzie powoli rosła.

Osobiście nie jestem osobą, która szuka drastycznych metod. Głęboko wierzę, że dziesiątki takich inicjatyw będzie po 1% podnosić poziom iluzji w Polsce. Tak, abyśmy byli dumni z tego co robimy i żeby nasza sztuka była naprawdę szanowana.

Dziękuję każdemu, kto był na konferencji i każdemu, kto pomógł nam w organizacji! Ogromne podziękowania dla naszego głównego partnera – kuglarstwa. Dzięki niemu nadawaliśmy z miejsca, w którym odbyło się już ponad 50 magicznych wydarzeń! A uczestnicy dostali -10% na cały magiczny asortyment!

Co dalej?

To sprawa indywidualna. My przekazaliśmy dużo wiedzy. Teraz każdy musi to wziąć we własne ręce i przełożyć to na siebie. Nie mogę się doczekać, aż nowa osoba zorganizuje swój pokaz biletowany. Lub zrobi jeszcze lepszy pokaz na weselu. Albo przerobi swój występ, żeby mógł z nim spokojnie występować po pandemii.

Każdy uczestnik dostał narzędzia. Od każdego zależy co z nimi zrobi. 

Z całego serca dziękujemy za uczestnictwo! Było nam niezwykle miło, że chcieliście z nami być i dowiedzieć się więcej o naszych specjalizacjach. Mam nadzieję, że wykorzystacie tę wiedzę w praktyce! 

Podsumowanie

Virtual Magic Conference za nami! Bardzo się cieszymy, że ją zorganizowaliśmy. Było warto.

Jeszcze raz dzięki za obecność! Dajcie znać w komentarzu jak Wam się podobało i co najważniejszego wyciągnęliście z konferencji!

Składamy też ogromne podziękowania dla Studio Kier za wspaniałe zdjęcia!

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o prezentowaniu iluzji, zostaw swojego maila. Co niedzielę dostaniesz krótki artykuł lub najciekawsze linki z magicznego świata.

Jeszcze chwilkę...

Dzięki za zaufanie!

Koniecznie potwierdź subskrypcję na swoim mailu i zostańmy w kontakcie!

Ponieważ działamy zgodnie z prawem, niżej przekazujemy Ci komplet informacji związanych z ochroną Twoich danych osobowych:

  • administrator danych osobowych: Iluzjonista Piotr Denisiuk, ul. Kolejowa 49, 05-220 Zielonka, NIP: 712-32-32-817,
  • cel przetwarzania danych: wysyłka newslettera,
  • odbiorca danych: dostawca systemu mailingowego MailerLite,
  • podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
  • dane będą przetwarzane przez czas funkcjonowania newslettera; po rezygnacji z otrzymywania newslettera dane będą nadal przechowywane w bazie w celu możliwości wykazania faktu i chwili udzielenia oraz wycofania zgody na wysyłkę newslettera,
  • dane zostaną przekazane do Litwy w związku z ich przetwarzaniem w systemie MailerLite; dostawca systemu MailerLite gwarantuje odpowiedni poziom ochrony danych osobowych,
  • masz prawo do: żądania dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celu wysyłki newslettera, wniesienia skargi do organu nadzorczego,
  • podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by otrzymywać newsletter.

Zapisując się na newsletter, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych zgodnie z polityką prywatności. W każdej chwili możesz zażądać usunięcia swoich danych z bazy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *